PRODAJNE ZGODBE

Uspeh prodaje je odvisen od osebnega vpliva prodajalca na svojega poslovnega partnerja, od prepričljivosti njegovega predloga in sposobnosti nadaljevanja procesa za dosego dogovora. 

Odsotnost katere koli od navedenih komponent vodi do neuspeha. Pomanjkljivosti vsakega sestavnega dela prodajnega procesa zmanjša vpliv, ki pa je rezultat prodajnega procesa.

Izhodišče prodajnega treninga Develor temelji na treh dimenzijah prodajnega osebja. Na podlagi strategije podjetja, vsebine predloga/ponudbe, posebnih značilnosti kupcev  in zmogljivosti prodajne ekipe, lahko opredelimo, v kolikšni meri je določena dimenzija potrebna.

 

Dimenzije prodajnega osebja:

– kontakt (prijatelj) – odgovoren za vzpostavitev in vzdrževanje zaupanja v osebnem odnosu s partnerjem

– strokovnjak  – je odgovoren za zagotavljanje ustreznosti, razumljivosti in prepričljivosti  ponudbe/predloga

– prodajna oseba  – je odgovorna za zagotavljanje, da se prodajni proces premakne naprej in se uspešno zaključi.

Treningi potekajo modularno. S POMOČJO IGER VLOG IN SITUACIJSKIH VAJ bodo udeleženci novo znanje takoj poskusili uporabiti v praksi. Na ta način bodo pridobili samozavest za uporabo novih veščin v vsakdanjem delovnem okolju.

Po koncu programa bodo udeleženci sposobni narediti pozitiven vtis in zgraditi trajno zaupanje poslovnih partnerjev, s čimer vplivajo na uspešnost poslovanja, ki temelji na njihovi osebni moči.