Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Upcoming events
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas

Ciljna skupina

  • Prodajno osebje
  • Vodje prodaje

Število udeležencev

8 - 12

Trajanje

2 - 4 dni

Prodaja in pozitivna izkušnja kupca
  • Delavnica v živo
  • On-line delavnica

Lahko mislimo, da vsak lahko prodaja. Ne glede na to, ali smo kupec ali prodajalec, se zavedamo nalog prodajalca. Toda ali v resnici vemo, kaj prodajalca naredi zares uspešnega in učinkovitega? Program uči, kako povečati prodajne rezultate z izboljšanjem našega odnosa, spretnosti in vedenja, ki temelji na barvnih energijah Insights.

TEKOM PROGRAMA SPOZNAMO, kako učinkovito vključiti dosedanje znanje o Insights® barvnem sistemu v prodajni proces. Raziskujemo optimalno prodajno vedenje in strategije, upoštevajoč naše in strankine barvne preference.

Insights Discovery - Sales Effectiveness

Naučimo se prepoznati strankino prevladujočo barvno energijo. Tako lažje ugotovimo, kako vplivati na strankino pozitivno odločitev na vsakem koraku prodaje. Pomembno orodje, ki ga tekom programa uporabljamo, je osebni razvojni profil s poglavjem o učinkoviti prodaji.

NOVO ZNANJE UTRDIMO S PRAKTIČNIMI PRIMERI IN VAJAMI, ki jih prilagodimo prodajnim situacijam v katerih se udeleženci vsakodnevno znajdejo. Na ta način se novo znanje lahko takoj uporabi v praksi.

Osebni profil Insights Discovery in poglavje o učinkoviti prodaji sta sestavni del programa, ki posameznikom omogoča, da raziščejo svoj prednostni slog prodaje in kako se ta odraža v vsaki od faz prodajnega procesa.

Cilji izvedbe

  • povečati prodajno učinkovitost z uporabo vseh 4 barvnih energij
  • upoštevajoč barvno energijo in potrebe stranke ter samo prodajno situacijo

Teme

  • Ponovitev znanja o sistemu Insights® in 4 barvnih energijah
  • Kako se kažejo 4 barvne energije v prodaji?
  • Postavljanje prodajnih ciljev
  • Razumevanje stranke
  • Prepoznavanje barvnih energij stranke
  • Pregled osebnega stila prodaje v vseh fazah prodajnega procesa
  • Uspešna komunikacija in prodajne strategije za vse 4 barvne tipe strank
  • Učinkovite ’barvne’ ponudbe
  • Vplivanje na ’+’ nakupno odločitev in učinkovito obvladovanje ugovorov
  • Akcijski plan

Želite več informacij o Insights Discovery - Prodajni učinkovitosti?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

Povezane storitve