Amudsen, izreden vodja, je s svojim timom uspel ob neusmiljenih razmerah, zahvaljujoč svojemu odličnemu vodenju in osredotočenosti, doseči zadane cilje. Z odlično strategijo in predpripravi optimalno formiranega tima pripravljenega tvegati, je kot prvi zemljan dosegel južni tečaj.
Udeleženci bodo povzeli in razumeli izzive, ki jih je Amudsen s svojim timom obvladoval. Povezali jih bodo s sodobnimi izivi današnjih vodij in njihovih timov. Izzive, s katerimi se srečujejo pri svojem delu, bodo s spoznanji tega dne hitreje in učinkoviteje rešili, posledično pa izboljšali svojo uspešnost.
Ključni del programa (izvedba)) se izvaja v obliki izkustvene aktivnosti. Udeležence razdelimo na 2 skupini, ki medsebojno tekmujeta pri osvajanju južnega tečaja in se ob tem borita z oteževalnimi okoliščinami in dodatnimi težavami. Vsaka skupina izbere svojega vodjo, priravi strategijo za pot in nakupi potrebno (hrano, pse), da dosežejo željeni cilj! Tekom potovanja, tako kot v resnični zgodbi, pa se spopadajo s pričakovanimi, kot tudi z nepričakovanimi situacijami in okoliščinami, kot so vreme in nepričakovani dogodki.

Program je popolnoma prilagodljiv tako, da ustreza učnim potrebam udeležencev določenega podjetja. z družabno igro in opravljajo naloge v dveh konkurenčnih ekipah. Predlagamo, da izberete dve temi s področij razvoja vodenja, kot so določanje ciljev, motivacija, podajanje povratnih informacij itd., In oblikovali bomo trening, da se bomo osredotočili na vadbo teh veščin na različnih sejah družabne igre Amundsen.
Cilji izvedbe
- Spoznati pomen ustrezne implementacije vodstvenih veščin in jih zavestno uporabiti na način, da se dosežejo timski rezultat in jih opredeliti kot del svoje strategije.
Teme
I. Vizija, opredelitev ciljev:
- Strategija, strateško razmišljanje
- Analitično razmišljanje, prioritiziranje, kreativno reševanje problemov, sprejemanje odločitev
- Planiranje možnosti (resursov)
- Predstavitev strategije
II. Izvedba:
- Stili vodenja
- Upravljanje z nesoglasji
- Učinkoviti sestanki
- Delegiranje
- Argumentiranje
- Povratna informacija
- Timsko sodelovanje
III. Ocenjevanje
- Nagrade in priznanja
- Učenje iz napak/ prostor za drugačen pristop in izboljšave
- Izmenjava dobrih praks/ izkušenj
- Stalnost spremembe
- Merjenje učinkovitosti
- Akcijski načrt