Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Upcoming events
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas

Ciljna skupina

  • Nabavno in prodajno osebje
  • Vodje in podrejeni, ki sodelujejo s strankami

Število udeležencev

12 - 15

Trajanje

1 dan

Prodaja in pozitivna izkušnja kupca
  • Delavnica v živo
  • On-line delavnica

DANES SKORAJ VSAKO DELOVNO MESTO ZAHTEVA PRODAJNO VEDENJE saj stiki s strankami, direktni ali indirektni, vedno vsebujejo potencialne možnosti za prodajo. Na nas je, da te možnosti prepoznamo in jih izkoristimo.

DELAVNICA ‚NAČELA PRODAJE‘ je namenjena vsem, ki so, ali pa še bodo, v kakršnem koli stiku s strankami. Udeleženci se bodo seznanili s principi in procesi prodaje, ki temeljijo na edinstvenem Develorjevem situacijskem prodajnem modelu – Prodajna mandala®.

Principles of sales

UDELEŽENCI BODO SPOZNALI kako odkriti strankina pričakovanja ter kako prepoznati njene resnične potrebe. Seznanili se bodo z načini za preseganje strankinih pričakovanj – na ta način se bo stranka zagotovo vračala k nam in nas priporočila tudi drugim kupcem. S POMOČJO IGER VLOG IN SITUACIJSKIH VAJ bodo udeleženci novo znanje takoj poskusili uporabiti v praksi. Na ta način bodo pridobili samozavest za uporabo novih veščin v vsakdanjem delovnem okolju.

Cilji izvedbe

  • Zavestno prodajno komunicirati s potencialnimi ali obstoječimi strankami
  • Razumeti strankine potrebe in pričakovanja
  • Zadovoljiti strankine potrebe in pričakovanja
  • Sistematično razmišljati o potencialu stranke (kaj jim še lahko ponudim)

Teme

  • Razlogi in motivi za nakup
  • Razlike med tradicionalno in svetovalno prodajo
  • Trije glavni stebri prodaje
  • Proces izgradnje zaupanja stranke v prodajalca, podjetje, produkt/storitev
  • Kako zaupanje vpliva na dolgoročni odnos s stranko?
  • Trenutki resnice – resnica o pričakovanjih stranke
  • Okvir situacijske prodaje, imenovan ’Prodajna mandala®’, edinstven Develorjev prodajni pristop
  • Kako lahko poprodajne aktivnosti preobrnemo v novo prodajno priložnost?
  • Igre vlog in situacijske vaje

Looking for help with Načela prodaje - Prodajna naravnanost?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

Povezane storitve

Povezane članki