Profesionalno obvladovanje nalog in časa | DEVELOR
Zapri    

    Develor d.o.o.
    Cesta Toneta Tomšiča 11,
    4270 Jesenice, Slovenija

    Pokaži vse kontakte
    Kontaktirajte nas    
    • Odnos in razvojna miselnost
    • Vodenje in upravljanje
    • Prodaja, skrb za stranke in pogajalske veščine
    • Osebna učinkovitost in komunikacijske veščine
    • Teambuilding in učinkovito sodelovanje tima
    • Ocenitev in diagnostika
    • HR svetovanje in coaching
    • Storitve

    Najdi v Storitvah & rešitvah

    • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
    Pojdi na storitve

    Najdi v virih

    • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
    Preišči vire

    Ciljna skupina

    • Vsi nivoji vodstva in zaposleni

    Število udeležencev

    8 - 12

    Trajanje

    2 dni

    • Delavnica v živo
    • On-line delavnica

    NAŠ TRENUTNI STIL DELA se zelo razlikuje preteklega. Zdaj so naloge in dolžnosti preveč prilagodljive in pogosto nejasne, spoprijeti se moramo s stalnimi spremembami in ogromnim pretokom informacij ter z motečimi dejavniki. “Staromodne” delavnice upravljanja s časom ne ponujajo rešitve za te nove pogoje.

    POTREBUJEMO PRILAGDLJIV A UČINKOVIT SISTEM: na katerega se lahko zanesemo, nam bo prihranil več časa, kot bi ga porabil za delovanje, ki nam bo omogočal, da ne bomo več vsega nosili v glavi in bomo bolj osredotočeni na trenutne zadolžitve, s pomočjo katerega bomo bolj kreativni in odprti za nove ideje ter druge novosti.
    REŠITEV SMO NAŠLI V METODI ‘GTD’ – Getting Things Done, ki jo je razvil ameriški avtor: David Allen.

    Task & Time management

    NA OSNOVI TE METODE SMO RAZVILI PROGRAM ‘Profesionalno obvladovanje nalog in časa’ kjer bodo udeleženci spoznali 4 glavne principe, ki jim bodo pomagali biti bolj učinkoviti in sproščeni.
    ‘Sistem’ na temelju metode GTD, ki nam pomaga spraviti stvari iz glave, jih urediti po pomembnosti ter kakovostno izvršiti brez nepotrebnega časovnega pritiska in stresa. POSAMEZNE KORAKE SISTEMA IZVEDEMO V PRAKSI, kar udeležencem omogoča takojšno uporabo pri delu ter lažjo prilagoditev na osebne potrebe in zmožnosti.

    Cilji izvedbe

    • uporabili 4 načela pri profesionalnem upravljanju nalog in časa
    • pripravili se na uvedbo novega sistema in ga prilagoditi individualnim potrebam
    • zbrali vse stvari, ki pritegnejo pozornost, bodisi v fizični, navidezni ali »miselni« obliki
    • obdelali in organizirali zbrane predmete, tako da jih bodo lahko našli ali nanje opomnili
    • vedeli, kdaj in kako preveriti stanje nalog za dosego ciljev
    • izkoristili polno zmogljivost možganov tako, da osvobodimo kratkoročni spomin za produktivno in manj stresno življenje

    Teme

    • Kriteriji zanesljivega sistema
    • Temelji obvladovanja nalog – 4 principi, ki nam pomagajo biti bolj učinkoviti in produktivni
    • Pregled procesa, cilji in logika vsakega koraka
    • Priprava na ’zagon’ sistema
    • Zbiranje naših zadolžitev, nalog, projektov in idej, ki jih moramo obvladovat
    • Oblikovanje sistema, ki nam samim pomaga, da svoje stvari najdemo hitreje
    • Obvladovanje in urejanje e-mailov
    • Reden pregled nalog, ciljev in usmeritev
    • Obvladovanje teženj po odlašanju in drugih motenj
    • Vloga in namen kontrolnega seznama za večjo učinkovitost
    • Osebni akcijski načrt in osebna prilagoditev sistema

    Želite več informacij o programu Profesionalnega obvladovanja nalog in časa?

    Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

      Povezane storitve