Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas

Ciljna skupina

  • Vsi vodje in zaposleni, ki izvajajo predstavitve

Število udeležencev

6 - 8

Trajanje

2 dni

  • Delavnica v živo
  • On-line delavnica

Da bi prepričali občinstvo je nujen samozavesten, dinamičen in navdihujoč nastop. Ustvariti je potrebno dobro strukturirane vsebine, ki bodo lahko izpolnile ta namen.

Večina predstavitev je dolgočasnih in celo patetičnih. Dandanes briljantna ideja sama po sebi ni več dovolj. Njena embalaža določa, ali ji bomo namenili pozornost in vire. Poleg tega večina predstaviteljev skoraj nikoli ali premalo razmišlja, kakšno spremembo želi doseči s publiko. Ali jih želijo le obvestiti, pozvati k dejanju ali jih motivirati?

Udeleženci se na delavnici naučijo, kako pripraviti elegantne predstavitve s posebnim namenom, za spremembo mišljenja in vedenja občinstva. Udeleženci se bodo naučili veščin priprave učinkovitih predstavitev na način, ki je zelo usmerjen v prakso: z vajo in analizo lastne predstavitve.

Professional presentation - preparation

Poudarek je na vsem, kar morate storiti, preden stopite na oder: kako postaviti cilje in načrtovati javne govore, kako umestiti glavno sporočilo in urediti diapozitive. Ves čas delavnice bomo upoštevali načelo primarne narave samega sporočila, kar pomeni, da so vizualni deli zelo pomembni, vendar niso več kot funkcionalna podpora našega sporočila.

Cilji izvedbe

  • postaviti SMART cilje in oblikovati sporočila, ki jih podpirajo
  • načrtovati predstavitev z različnimi metodami konceptualnega načrtovanja
  • uporabljati ustvarjalne rešitve, tako pri zasnovi PowerPointa kot tudi po njem z uporabo različnih drugih orodij
  • uporabiti model SUCCESS
  • uporabiti strukturo predstavitve in oblikovati vsebino ob upoštevanju najprimernejšega zaporedja

Teme

  • Določitev ciljev in osrednjih točk predstavitve
  • Trije temelji uspešne predstavitve
  • Informacije o temi in občinstvu
  • Model SUCCESS: sporočila in podporna orodja
  • Metode konceptualnega načrtovanja
  • Prava podporna orodja
  • Načela oblikovanja
  • Načrtovanje diapozitiva za diapozitivom

Želite več informacij o programu Profesionalne predstavitve?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

Povezane storitve