Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas

Ciljna skupina

  • Prodajno osebje
  • Vodje

Število udeležencev

8 - 12

Trajanje

2 dni

Prodaja in pozitivna izkušnja kupca
  • Delavnica v živo
  • On-line delavnica

STRANKE PRIČAKUJEJO VLJUDEN IN NJIM PRILAGOJEN PRISTOP – pristop, ki ustreza njihovim potrebam in pričakovanjem. Na delavnici bomo z udeleženci raziskali njihovo vlogo pri izgradnji strankinega odnosa do vašega podjetja.

Mi vam bomo pri tem pomagali; razvili bomo vaše veščine komunikacije, obravnavanja ugovorov in preseganja strankinih pričakovanj. S tem boste zgradili dolgoročne, uspešne in donosne odnose s strankami. Ozavestili bodo kakšno vlogo, moč in vpliv imajo oni sami v tem procesu. Spoznali se bodo s strankinimi pričakovanji in kako le te izpolniti, celo preseči. Vse to z namenom izgradnje večjega zadovoljstva strank.

Customer care & Complaint handling

UDELEŽENCI BODO OZAVESTILI VELIKO VREDNOST USTREZNEGA ODNOSA do strank preko koncepta Trenutki resnice. Seznanili se bodo z osnovami asertivnega vedenja in z metodo KUPIM, ki tako vedenje podpira. Naučili se bodo zavestno in učinkovito komunicirati preko telefona ali e-maila, se pravi v primerih, ko stranke ne vidijo. Seznanili in vadili bodo korake za učinkovito obravnavo pritožb, kjer bo poudarek na asertivnem vedenju. Na ta način bo zagotovljeno, da bodo za stranko našli ustrezno rešitev in poskrbeli za obojestransko zadovoljstvo.

Cilji izvedbe

  • Razvili odnos, usmerjen v skrb za stranke
  • Znali vzpostaviti dobre odnose, razumevanje in zaupanje s strankam
  • Znali preseči strankina pričakovanja
  • Asertivno obravnavali strankine ugovore in pritožbe

Teme

  • Razvijanje odnosa, osredotočenega na skrb za stranko
  • Izgradnja dobrih odnosov, razumevanja in zaupanja s strankami
  • Pravilno naslavljanje strank
  • Izpolnjevanje in preseganje strankinih pričakovanj
  • Pravila asertivnega vedenja in komunikacije
  • Aktivno poslušanje
  • KUPIM model
  • Proces obravnavanja pritožb
  • Potrditev
  • Razumevanje s pomočjo spraševanja
  • Rešitev težave

Želite več informacij o programu Skrb za stranke in obravnavanje pritožb?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

Povezane storitve