Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Upcoming events
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas

Ciljna skupina

  • Prodajni vodje
  • Prodajno osebje
  • Prodajna in tehnična podpora

Število udeležencev

8 - 12

Trajanje

2 dni

  • Delavnica v živo
  • On-line delavnica

Uspešna podjetja vedo, da ljudje kupujejo od ljudi. Da bi bili dolgoročno uspešni v B2B prodaji, moramo vedeti:

  • Kdo sprejema odločitve za nakup pri stranki in kakšni so njegovi motivi?
  • Kdo vpliva na sprejemanje odločitev in kakšni so njegovi nakupni motivi?
  • Kdo so končni uporabniki naših izdelkov / storitev in kako oni dojemajo nas in naše storitve / izdelke?

Tovrsten pristop do B2B prodaje zahteva sistematično, premišljeno in natančno načrtovanje ter zavestno upravljanje odnosov s ključnimi kupci.

Delavnica pri prodajnem osebju razvija njihove sposobnosti za učinkovitejše pridobivanje novih strank ter za povečanje in nadgradnjo prodaje pri obstoječih strankah. Udeleženci bodo novo znanje takoj lahko prenesli v prakso s pomočjo iger vlog in študij primerov iz njihovega delovnega okolja.

Strategic account management

TEKOM DELAVNICE bodo udeleženci spoznali osnove strateškega upravljanja s ključnimi kupci. V nadaljevanju bodo pripravili strategijo za 2 njihova ključna kupca. Na ta način bodo novo znanje takoj uporabili v praksi in pridobili samozavest za bodočo uporabo pri delu. Na delavnici pripravljene strategije za upravljanje s ključnima kupcema pa bodo lahko pričeli uresničevati že naslednji delovni dan.

Cilji izvedbe

  • Strateško načrtovati prodajne projekte za ključne stranke
  • Zavestno in dosledno izpeljati prodajni projekt skozi več prodajnih sestankov
  • Doseči strateške prodajne cilje

Teme

  • Karakteristike B2B prodaje
  • Nakupni cikel – kdaj pristopiti k stranki in kaj je namen tovrstne aktivnosti
  • Odločevalci (očitni in skriti) – kdo so osebe, ki imajo vpliv na odločitev za nakup
  • DDS tipologija strank, s poudarkom na osebah, ki igrajo vlogo pri sprejemanju odločitve za nakup
  • Kakšni so tipični motivi odločevalcev (očitnih in skritih) in kakšen naj bo odgovor podjetja na to
  • Predstavitev ustrezno prilagojenih izdelkov / storitve, ki bodo ustrezali več ključnim osebam – odločevalcem
  • Develor matrica strank – edinstveno orodje za strateško načrtovanje prodajnih aktivnosti z namenom povečanja prometa

Želite več informacij o Strateškem upravljanje s ključnimi kupci?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

Povezane storitve