Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Upcoming events
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas

Ciljna skupina

  • Prodajno osebje
  • Tehnična podpora
  • Prodajni vodje

Število udeležencev

8 - 12

Trajanje

2 dni

Prodaja in pozitivna izkušnja kupca
  • Delavnica v živo
  • On-line delavnica

Ali res vemo, zakaj je en prodajalec boljši od drugega? Kaj povečuje učinkovitost prodajalca?

Zelo pogosto je dolgoletna praksa in dolgoročen vedenjski vzorec tisti, ki otežuje delo prodajalca. V mnogih primerih se prodajalec sploh ne zaveda teh slabih navad. Ni dovolj, če je nekdo motiviran, da postane dober prodajalec, poznati mora tudi postopek in metode.

PROCES SVETOVALNE PRODAJE je zavesten prodajni pristop, ki se osredotoča na strankina pričakovanja in potrebe. Proces temelji na treh predpostavkah:

  • stranka zaupa prodajalcu
  • produkt ustreza strankinim potrebam
  • stranka ima zadosti sredstev za nakup.

V kolikor so vse tri predpostavke izpolnjene ni razloga, da zaključek prodaje ne bi bil uspešen.

Consultative sales process

UDELEŽENCI PROGRAMA SPOZNAJO posebnosti posamezne faze prodajnega procesa. Obravnavajo namen in idealne oblike vedenja prodajalca v vsaki fazi, v skladu s strankinimi pričakovanji in potrebami. Spoznajo tudi načine in metode za prilagajanje vedenja in komunikacije stranki. S POMOČJO SITUACIJSKIH VAJ bodo udeleženci že na delavnici preizkusili načine načrtovanja in vodenja uspešnih prodajnih sestankov.

Cilji izvedbe

  • slediti posvetovalnemu prodajnemu postopku
  • prilagojenemu za pripraviti in ustvariti pravo vzdušje za prodajni klic prilagoditi svoje vedenje kupčevemu slogu in vzpostaviti zaupanje vase in izdelke / storitve podjetja
  • zastaviti prava vprašanja, da ugotovijo potrebe potencialne stranke
  • predstaviti izdelke / storitve prepričljivo s predstavitvijo personaliziranih ugodnosti
  • pravilno obvladovati ugovore in skleniti posel

Teme

  • Proces svetovalne prodaje
  • Faze procesa svetovalne prodaje
  • Idealno vedenje prodajalca v vsaki fazi procesa svetovalne prodaje
  • Zavedna priprava na prodajni sestanek
  • Pregled – komunikacijska tehnika za seznanitev stranke s potekom prodajnega sestanka = motivacija za pozornost
  • Motivi za nakup in kako jih odkriti
  • Predstavitev osebnih koristi, ki jih stranka pridobi z nakupom
  • Obvladovanje ugovorov in pomislekov
  • Sklepanje posla
  • Follow up – poprodajne aktivnosti

Looking for help with Svetovalna prodaja?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

Povezane storitve

Povezane članki