Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Upcoming events
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas

Ciljna skupina

  • Prodajno osebje in tehnična podpora

Število udeležencev

8 - 12

Trajanje

2 dni

  • Delavnica v živo
  • On-line delavnica

Seveda! To so edinstvene priložnosti za dodatno prodajo in povečanje zadovoljstva strank.

Delo prodajalcev pogosto ovirajo toge prakse in določeni vzorci vedenja, ki se jih v večini primerov sploh ne zavedajo. Izziv zanje je prepoznati navzkrižno prodajo in prodajno situacijo ter izkoristiti priložnost za prodajo. To zahteva spremembo njihovega odnosa in učenje novih prodajnih tehnik, ki jim bodo pomagale premagati morebiten odpor.

SPOZNALI BOMO UČINKOVITE PRODAJNE PRISTOPE in komunikacijske tehnike, s pomočjo katerih strankino razmišljanje postopoma preusmerimo iz stopnje ‚nimam potrebe‘ v stopnjo ‚želim si kupiti‘ ponujeni izdelek, storitev.

Transactional cross-selling

POUDAREK JE NA PRAKTIČNIH VAJAH IN IGRAH VLOG, s pomočjo katerih bodo udeleženci hitreje samozavestno in zavedno usmerjali mišljenje stranke do stopnje ‚odločitve za nakup‘. Njihovo proaktivno prodajno vedenje bo imelo za posledico večji prihodek in, kar je najpomembneje, večjo stopnjo zadovoljstva in pripadnosti strank.

Cilji izvedbe

  • vzpostaviti zaupanje strank
  • prepoznati različna vedenja strank in izbrati pravilno vedenje prodajalca
  • prepoznati in izkoristiti priložnosti za navzkrižno prodajo in povečanje potreb
  • obrniti klasične zahteve po storitvi v prodajne priložnosti
  • zgrabiti te priložnosti in prodati dodatne izdelke, storitve
  • povečati zadovoljstvo in pripadnost stranke.

Teme

  • Kakšno je razmišljanje stranke, katere cilje je določena storitev, ustrezna uporaba ali vzdrževanje obstoječega izdelka / storitve ali pa ima namen vložiti pritožbo, reklamacijo?
  • Proces transakcijske križne prodaje
  • Koncept kontrolnih vprašanj in poskusnega zaključka – ključni atributi s katerimi lahko vzbudimo zanimanje stranke
  • Pregled – komunikacijska tehnika s katero stranko spodbudimo k aktivnemu sodelovanju v procesu prodaje
  • Vprašanja za ugotavljanje potreb stranke v transakcijskih situacijah
  • Načini za pridobitev zaveze
  • Predstavitev stranki prilagojenih prednosti storitve / izdelka
  • Obravnavanje ugovorov in skrbi stranke – odstranjevanje ovir za nakup

Looking for help with Transakcijska križna prodaja?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

Povezane storitve

Povezane članki