Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas

Ciljna skupina

  • Vsi nivoji vodstva in zaposleni

Število udeležencev

5 - 12

Trajanje

4 x 120 min

Hibridni model poslovanja
  • On-line delavnica

Današnji način dela na daljavo se zelo razlikuje od našega dela v pisarni. Številni tradicionalni pristopi upravljanja časa in nalog ne delujejo pri delu od doma. V razmerah dela od doma potrebujemo poseben pristop. Potrebujemo prilagodljiv sistem, ki pripomore k večji učinkovitosti in preprečuje izgorelost.

Naš program udeležencem ponuja koristne nasvete in namige, kako kar najbolje izkoristiti delo na daljavo in biti učinkovit tudi od doma.

Program temelji na metodi Getting Things Done (GTD), ki jo je razvil ameriški avtor David Allen in je prilagojena razmeram dela na daljavo. Metoda je zanesljiva podlaga za optimizacijo upravljanja z nalogami in časom pri delu od doma.

Efficient at home

Med programom se bodo udeleženci seznanili s 4 ključnimi načeli, ki pomagajo vzpostaviti učinkovit pristop k delu na daljavo. Seznanili se bodo s kompleksnim sistemom in začeli z njegovo izvajanjem. Lahko bodo reorganizirali svoje delovno mesto, se naučili uporabljati orodja in tehnike, s katerimi bodo postali bolj produktivni, obenem pa zmanjšali stres pri delu na daljavo.

Cilji izvedbe

  • Ozavestili prednosti in izzive dela na daljavo
  • Ugotovili, kako v domači pisarni vzpostaviti zavesten in učinkovit postopek upravljanja z nalogami in časom
  • Se naučili učinkovite komunikacije in sodelovanja pri delu na daljavo
  • Prejeli praktične ideje o ohranjanju ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem, ko delajo iz domače pisarne

Teme

  • Prednosti in izzivi dela na daljavo
  • 4 Načela učinkovitosti dela na daljavo
  • Priprava, zbiranje, obdelava, organiziranje – aktiven postopek upravljanja nalog
  • Redni pregled kratkih rokov- krmarjenje in ohranjanje motivacije pri delu na daljavo
  • Ohranjanje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem pri delu od doma
  • Kako se spoprijeti s prelaganjem nalog in motnjami v domači pisarni
  • Kako premagati izzive komunikacije in sodelovanja pri delu na daljavo

Želite več informacij o delavnici Učinkovitega dela od doma?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

Povezane storitve