Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Upcoming events
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas

Ciljna skupina

  • Vsi nivoji vodstva in zaposleni

Število udeležencev

8 -12

Trajanje

2 dni

Vodstvene veščine prihodnosti Izkušnje zaposlenih
  • Delavnica v živo
  • On-line delavnica

Povečanje zavzetosti zaposlenih je postala glavna tema številnih organizacij. Način, kako to doseči, pa jenejasen. Tega ni mogoče doseči z mehanskim pristopom. Zanesljivo vemo, da zaposleni v podjetju [company_short] potrebujejo notranjo motivacijo in delovno okolje, kjer so motivirani, da ponudijo več svojih polnih zmogljivosti in potenciala. Neposredni vodje imajo na to okolje največji vpliv in ustvarjajo pogoje, ki spodbujajo sodelovanje.

NAMEN PROGRAMA je razvoj in zavedanje pomembnosti vodenja na srednjih organizacijskih nivojih; moč, odgovornost in oblikovanje in razvoj zavzetosti njihovih neposredno podrejenih, poročila o doseganju željenih ciljev in rezultatov in razumevanje pomena in rabe le teh. Program tudi opredeli in opolnomoči vodje s potrebnim orodjem za učinkovito vodenje in razumevanjem njihove uporabe.

Engaging leader

Tekom programa razvijamo različne pristope, sestavine, dele celote in spodbujevalce zavzetosti z namenom, da bi opredelili in urili določene potrebne vodstvene aktivnosti, ki spodbujajo pripravljenost zaposlenih na spremembe in delujejo na učinkovito doseganje željenih poslovnih rezultatov. To povzroči takojšen premik miselnosti vodij na teh vodstvenih nivojih in jim s tem tudi omogoči takojšnjo rabo spoznanj v njihovo vodstveno rutino in vsakodnevne aktivnosti.

Cilji izvedbe

  • razlikovali med zadovoljstvom in angažiranostjo zaposlenih
  • opredelili pristope vodenja za povečanje stopnje angažiranosti
  • uporabili 5 elementov modela MAGIC v lastnih vodstvenih situacijah in okoliščinah
  • razumeti potrebe generacije Y in se nanje odzvali
  • bolje razumeli potrebe in skrbi članov ekipe v različnih fazah potovanja zaposlenih in pozitivno vplivali nanje
  • vodili iskrene pogovore s člani ekipe, da ugotovijo in okrepijo dejavnike, ki spodbujajo njihovo sodelovanje

Teme

  • Definicija in pomen
  • Zadovoljstvo zaposlenih in matrica zavzetosti
  • Primerni pristop vodenja na vsakem segmentu zavzetosti
  • Komponente in segmenti zavzetosti ter učinkovite vodstvene aktivnosti v vsakem segmentu
  • Spodbujevalci zavzetosti, ki vplivajo na vodstvene aktivnosti
  • Raziskava in odgovor na 6 motivatorjev generacije Y
  • Osnove motivacije
  • Sistemi operativnega razvoja zaposlenih 1.0, 2.0 in 3.0
  • Kako pristopiti in delegirati rutinske naloge in cilje?
  • Spodbujevalci notranje motivacije
  • Stopnje razvoja zaposlenega in njegove zavzetosti
  • Karierna sidra

Looking for help with Vodenje zavzetosti?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

Povezane storitve

Povezane članki