Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Upcoming events
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas

Ciljna skupina

  • All leaders, sales people and employees who need to be persuasive & impactful at their job

Število udeležencev

8 - 12

Trajanje

2 dni

Prodaja in pozitivna izkušnja kupca
  • Delavnica v živo
  • On-line delavnica

ZAKAJ VPLIVATI? Sposobnost vpliva in prepričevanja ostalih, da preidejo v akcijo je veščina v vseh delovnih in poslovnih okoljih; bodisi da gre za t. i. zunanje ali notranje prepričevanje, prodajo, prepričljivo predstavitev ali uvajanje nove ideje, pridobivanje podpore ostalih pri uveljavljanju svoje zahteve in sprejetja naše pobude.

Učinek se sicer zgodi, pa če to želimo ali ne – vendar pa: kako vplivati zavedno na ta učinek? Kakšna je razlika med vplivom in manipulacijo?

PROGRAM NE NAUČI SAMO OSNOVNIH PRINCIPOV vplivanja in prepričljive predstavitve, temveč pomaga razjasniti pomen in razumevanje samovrednotenja in samospoštovanja kot izhodišča za (so)ustvarjanje dobrega vzdušja v okolju za naš namen in uspešno prepričevanje sogovornikov na način, ki bo zadostil njihova in naša pričakovanja in bo zanje ustrezen oz. sprejemljiv.

Impact and influencing

Poudarek je na temeljnih načelih vplivanja in prepričljivega predstavljanja, pomaga pa tudi pri razjasnitvi vloge lastne vrednosti in samospoštovanja, s čimer bomo razumeli, kako ustvariti dobro vzdušje za naše razprave in kako prepričati svoje partnerje v način, ki ustreza tudi njihovim osnovnim potrebam.

Cilji izvedbe

  • Uveljaviti vpliv in uporabiti prepričevalne elemente v svojo zavedno komunikacijo
  • Razviti in izvesti prepričljivo predstavitev (svojih predlogov/ namer/ idej)
  • Učinkovito prepričati (pri pogajanjih)
  • Prepoznati, razlikovati, ravnati z manipulacijo

Teme

  • Vloga in pomen vplivanja v poslovnem in privatnem življenju
  • Kako prepričati ostale: 3-je stebri učinkovitega prepričevanja po Aristotelu
  • Kako predstaviti idejo ali predlog na primeren strukturiran način
  • Koncept samo-vrednotenja in samospoštovanja in kako to vpliva na okolje in na vzdušje v njem
  • Kako doseči osebno sprejetje pri ostalih (buy-in), ko se pojavi navzkrižje interesov
  • Ugotavljanje in odkrivanje laži
  • Proučevanje in uporaba 6-ih principov vpliva po Cialdiniju
  • Kako razlikovati in ravnati z manipulacijo

Želite več informacij o programu Vpliv in prepričevanje v komunikaciji?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

Povezane storitve