Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Upcoming events
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas

Ciljna skupina

  • Nabavno in prodajno osebje
  • Vodje in podrejeni, ki sodelujejo s strankami

Število udeležencev

8 - 12

Trajanje

1 dan

Prodaja in pozitivna izkušnja kupca
  • Delavnica v živo
  • On-line delavnica

Pomanjkanje enega naštetih dejavnikov pripelje slej ko prej do neuspeha in nezadostnost le enega naštetih dejavnikov zmanjša interaktivnost oz. dober prodajni odnos prodajne osebe s potencialnim poslovnim partnerjem oz. kupcem. Program, ki ga predstavljamo je zgrajen na edinstvenem modelu 3-eh dimenzij prodajne osebnosti. Razvili smo 3 vloge v skladu z idelanim profilom prodajalca in vključuje ključne prednosti tima, ki je zasnovan na tržni vlogi stranke neglede na prodajno situacijo.

PRODAJNI PROGRAM SE OSREDOTOČA NA ODNOS PRODAJALEC – KUPEC IN SICER PREDVSEM NA 2 PREDPOSTAVKI; metoda, ki deluje na vseh in pri vseh medosebnih odnosih; izkokristi prodajalčevo šibkost v slehehernem prodajnem odnosu ali pa razišče slabost prodajalca tekom razvoja odnosa prodajalec – kupec , da bi spreminjal te šibkosti v prednosti.

Program je zasnovan na potencialnem razvoju in pristopu pozitivne energije in delovanja prodajalca. DEVELORjev program, ki ga v izvirniku imenujemo Trust Based Sales program, gradi na značilnih prednostih prodajne osebe, pri čemer možen modularni način podajanja naštetih vsebin ponuja napredni sklop orodij, katerih elementi se lahko uspešno uporabijo v različnih komunikacijskih situacijah.

Trust-based relationship buildingRezultat programa je nov način delovanja in rutine prodajnega osebja oz. osebja, ki je v stiku s stranko in ki je sposobno zavedno hitro in
učinkovito ustvariti pozitiven vtis kot osnovo za dolgoročen razvoj zaupanja poslovnega partnerja, kar ključno vpliva na poslovni uspeh in temelji na osebni moči in prednostih prodajne osebe.

Moduli se v osnovi osredotočajo na elemente ključnih odnosov treh prodajnih vlog po principu Develor, ki v pravilnem in primernem razmerju ustvarijo uvodni kontakt in zgradijo visok nivo zaupanja v poslovnem odnosu s poslovnim partnerjem.

Na koncu programa bodo udeleženci znali:

  • zavedno narediti pozitiven vtis na sogovornika
  • ustvariti in vzdrževati dolgoročen, trden osebni odnos z različnimi strankami in glede na njene in lastne karakterne značilnosti

Teme

  • 3 ključne prodajne vloge
  • Značilnosti vloge „Prijatelj- dobavitelj – strokovnjak”
  • Bakkal-ovo obnašanje
  • Legendarna priprava: vedeti, vprašati, predstaviti
  • 6 principov vpliva v teoriji in praksi po Cialdiniju
  • Prodaja kot zmenek
  • Pozitiven prvi vtis
  • 6 tipov simpatičnosti
  • DDS – tipi osebnosti
  • Situacijske vaje

Looking for help with Zaupanje in razvoj prodajnega odnosa?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

Povezane storitve

Povezane članki