Komunikacija tima pri delu od doma

 

Zagotovo ne želimo, da ljudi pri delu od doma trpijo. Za tim, ki dela na daljavo je ključno, da dogovori komunikacijske kanale in vzorce za izmenjavo informacij. Prav tako je zelo pomembno, da zadovoljijo povsem človeško potrebo po pripadnosti skupnosti. Kako lahko kot udeleženec tima pomagate to doseči?

Pri delu od doma je potrebno sprejeti različne kompromise – z družinskimi člani, vodjo in sodelavci tima. Načrtovani spletni sestanki so pogostejši od fizičnih v pisarni, zdi se, da je komunikacija pogostejša, v resnici pa je njena vsebina pogosto omejena na razdelitev nalog in spremljanje napredka.

Sodelavci v timu pa dejansko imajo veliko manj interakcije med seboj kot v pisarni, kjer lahko skoraj kadarkoli postavimo vprašanja. Zaradi decentraliziranih informacij lahko sodelavci celo opravijo iste naloge, ne da bi to prepoznali.

DELITE SVOJE DNEVNE RUTINE S SODELAVCI

Ko ste zasnovali vsakodnevne rutine (preverite pravila 7. člena za uspeh domače pisarne), jih delite s sodelavci in povprašajte o njihovih. Tim mora vedeti, kdaj so člani na voljo za vprašanja ali krajše razprave. Prav tako je nujno določiti komunikacijski kanal, kjer ste najverjetneje na voljo v nujnih primerih (npr. Telefon, SMS, Messenger, WhatsApp). Strinjajte se s tem, upoštevajte tudi priporočila za učinkovito delo od doma.

IŠČITE IN POSREDUJTE INFORMACIJE

Tako kot v običajni pisarniški postavitvi, klepetajte: poiščite in postavljajte vprašanja, vedite, kaj delajo vaši sodelavci. Eden od načinov za izboljšanje izmenjave informacij je, da ste vi POBUDNIK – pokličete sodelavce drugega za drugim, jim povejte, kar mislite, da bi morali vedeti, in jih povprašajte o tem, kaj bi morali vedeti vi. Uvedite redne klice, kjer si s sodelavci izmenjate vse pomembne informacije!

 

Z našo pomočjo do učinkovitega dela od doma!

Ugotovite kako!

OSREDOTOČITE SE NA JASNOST

Ko smo daleč narazen, se komunikacijski kanali zožijo, več je pisne komunikacije. Zato se hkrati poveča tveganje za nerazumevanje. Ne oklevajte, namesto e-poštnih sporočil, pokličite sodelavce ter razpravljajte o izzivu po telefonu ali video klepetu. Pomembno pravilo: če je bilo zaradi določene težave potrebno napisati že 2 e-sporočili, v tretje pokličite. Poskusite!

IMEJTE VIRTUALNE KAVE

Ali v pisarni pijete kavo s sodelavci in kramljate o nogometu, najnovejših modnih smernicah ali vikend načrtih? Verjetno da! Koristno je ohraniti ta druženja. Ustvarite jih virtualno! Naj bodo standardni del vsakodnevne rutine!

 

 

Ohranite zavzete in učinkovite zaposlene pri delu od doma!
Zahtevajte več informacij o našem treningu Vodenja oddaljenih timov!

Zaahtevajte ponudbo!

EKSTRAVERTIRANI IN INTROVERTIRANI SODELAVCI V TIMU

Morda so v vašem timu člani ekipe, ki bolj neradi začnejo pogovore: pokličite jih, vprašajte, kako napredujejo in jih podprite pri njihovem delu, dajte jim občutek pripadnosti!

Po drugi strani bodo bolj ekstravertirani člani ekipe, ki ostanejo dolgo doma, morda potrebovali malo več pozornosti, da bi se lahko pogovarjali in družili. Ne pozabite nanje, dajte jim dovolj prostora za sodelovanje.

ZABAVAJTE SE! 🙂

Imate navado, da se v petek zvečer ustavite na pivu ali dveh v lokalu blizu pisarne? No, nadaljujte z njo, organizirajte virtualno druženje na spletu! Pomembno je, da čutimo pripadnost, čeprav se ne moremo osebno srečati.

UČINKOVITO DELO OD DOMA

Trenutno skoraj vsi delamo od doma. Veliko ljudi ima kljub upoštevanju pravil o delu od doma, hude težave. Veseli bomo, če bomo na tej poti spremljali vas ali vaše zaposlene z našimi programi usposabljanja, kot so Učinkovito delo od doma, Vodenje oddaljenih timov, Prožni in vzdržljivi pri delu od doma in Agilno vodenje v  svetu VUCA, ki so prilagojeni za virtualno izvedbo. Za več informacij nas kontaktirajte preko spodnjega obrazca.

 

Zahtevajte informativno ponudbo!