Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Upcoming events
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas
Prodaje, kot jo poznamo, je konec

Nova realnost je prinesla tudi spremembo navad - zdravniki so ugotovili, da osebna srečanja s farmacevtskimi predstavniki niso nujna, vodje trgovin na drobno naročajo po spletu. Prodajne organizacije morajo vzpostaviti nove načine približevanja strankam in predrugačiti vedenja prodajalcev.

Pričakovanja kupcev so se spremenila skoraj v vseh panogah. Za učinkovit razvoj, morajo prodajni svetovalci najprej spremeniti svojo miselnost iz »Posel se bo vrnil v običajne tirnice« v »Svet je nov, prilagodimo se!«. Nato se njihove sposobnosti izgradnje zaupanja, oceno potreb strank in predstavitev izdelka ali rešitve, lahko nadgradijo na način, da ustrezajo novi realnosti.

Insight 1

Manj časa za gradno zaupanja

Dandanes – ne glede na to, ali se srečujemo osebno ali virtualno – so možnosti za izgradnjo zaupanja omejene. Tako spletna komunikacija kot pravila o družbeni oddaljenosti omejujejo naše možnosti, da naredimo dober vtis. Kupci se manj osredotočajo na nepotrebne nakupe. Negotova prihodnost sili stranke k previdnosti in manjši odločnosti. Določena prodajna vedenja je potrebno okrepiti. Zdaj se nam zdi bolj pomembno, da se prodajalec zavestno prilagodi stranki, da gradi odnos, da se strukturirano pripravi na vsako interakcijo z namenom preseči pričakovanja. Program se prične z oblikovanjem miselnosti in pripravljenostjo na spremembe.

Poudarek je zato na dokazano učinkovitem vedenju, ki mu dodamo nove, v novi realnosti učinkovite prakse. S situacijskimi vajami koncepte preizkusimo v praktičnih situacijah.

Insight 2

Prodaja je več kot naročanje

Vedno večji premik k spletu zmanjšuje temeljito oceno potreb naročnika. Danes lahko celo Teslo naročite s petimi kliki. Kupci dobijo napačno percepcijo, da je njihova odločitev brez posvetovanja s strokovnjakom enako dobra in ustreza njihovim potrebam.

Ključni izziv prodaje je vzpostavitev strokovne vloge prodajalca. Prodajalce je potrebno opolnomočiti, da postanejo zaupanja vredni svetovalci. Zato so prodajni programi DEVELOR osredotočeni na razumevanje vseh vlog prodajalca.

Insight 3

Interakcija je izkušnja

Lažni vtis, da vse lahko naročimo prek spleta izpodbija pomen osebne izkušnje strank. Posledično gre podjetje v celoti on-line ali pa mora za preživetje zagotoviti najboljšo prodajno izkušnjo strank.

Preučevanje potovanja strank v novi realnosti pre-usposabljanje kritičnih osebnih interakcij in zagotavljanje njihove učinkovite izvedbe je ključnega pomena za podjetja, ki želijo povečati vrednost medsebojne interakcije pri prodaji. Naš poudarek pri razvoju prodaje ostaja preseganje pričakovanj kupcev z usposabljanjem zmagovalnih komunikacijskih vzorcev in uporabo operativnih rutin, ki jih nenehno krepijo.

Naša rešitev za to temo

Povezani članki

Želite več informacij o Sodobnih prodajnih pristopih?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali