Načela prodaje – Prodajna naravnanost | DEVELOR
Zapri    

    Develor d.o.o.
    Cesta Toneta Tomšiča 11,
    4270 Jesenice, Slovenija

    Pokaži vse kontakte
    Kontaktirajte nas    
    • Odnos in razvojna miselnost
    • Vodenje in upravljanje
    • Prodaja, skrb za stranke in pogajalske veščine
    • Osebna učinkovitost in komunikacijske veščine
    • Teambuilding in učinkovito sodelovanje tima
    • Ocenitev in diagnostika
    • HR svetovanje in coaching
    • Storitve

    Najdi v Storitvah & rešitvah

    • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
    Pojdi na storitve

    Najdi v virih

    • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
    Preišči vire

    Ciljna skupina

    • Nabavno in prodajno osebje
    • Vodje in podrejeni, ki sodelujejo s strankami

    Število udeležencev

    12 - 15

    Trajanje

    1 dan

    Prodaja in pozitivna izkušnja kupca
    • Delavnica v živo
    • On-line delavnica

    DANES SKORAJ VSAKO DELOVNO MESTO ZAHTEVA PRODAJNO VEDENJE saj stiki s strankami, direktni ali indirektni, vedno vsebujejo potencialne možnosti za prodajo. Na nas je, da te možnosti prepoznamo in jih izkoristimo.

    DELAVNICA ‚NAČELA PRODAJE‘ je namenjena vsem, ki so, ali pa še bodo, v kakršnem koli stiku s strankami. Udeleženci se bodo seznanili s principi in procesi prodaje, ki temeljijo na edinstvenem Develor situacijskem prodajnem modelu – Prodajna mandala®.

    Principles of sales

    UDELEŽENCI BODO SPOZNALI kako odkriti strankina pričakovanja ter kako prepoznati njene resnične potrebe. Seznanili se bodo z načini za preseganje strankinih pričakovanj – na ta način se bo stranka zagotovo vračala k nam in nas priporočila tudi drugim kupcem. S POMOČJO IGER VLOG IN SITUACIJSKIH VAJ bodo udeleženci novo znanje takoj poskusili uporabiti v praksi. Na ta način bodo pridobili samozavest za uporabo novih veščin v vsakdanjem delovnem okolju.

    Cilji izvedbe

    • Zavestno prodajno komunicirati s potencialnimi ali obstoječimi strankami
    • Razumeti strankine potrebe in pričakovanja
    • Zadovoljiti strankine potrebe in pričakovanja
    • Sistematično razmišljati o potencialu stranke (kaj jim še lahko ponudim)

    Teme

    • Razlogi in motivi za nakup
    • Razlike med tradicionalno in svetovalno prodajo
    • Trije glavni stebri prodaje
    • Proces izgradnje zaupanja stranke v prodajalca, podjetje, produkt/storitev
    • Kako zaupanje vpliva na dolgoročni odnos s stranko?
    • Trenutki resnice – resnica o pričakovanjih stranke
    • Okvir situacijske prodaje, imenovan ’Prodajna mandala®’, edinstven Develor prodajni pristop
    • Kako lahko poprodajne aktivnosti preobrnemo v novo prodajno priložnost?
    • Igre vlog in situacijske vaje

    Želite več informacij o Načelih prodaje - Prodajna naravnanost?

    Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

      Povezane storitve