- Delavnica v živo
- On-line delavnica
8 - 12
2 dni
V 21. stoletju, ko se interakcije s strankami vedno bolj usmerjajo na splet, je vedno težje doseči nove kupce. Iskanje potencialnih kupcev zahteva potrpljenje in vztrajnost. Ne samo, da prodajno osebje prejema veliko število zavrnitev in ugovorov, tudi čas prodaje je daljši.
Prodajniki morajo biti ob pravem času na pravem mestu. Umetnost je v poznavanju idealnega vedenja pri vplivanju na več ljudi v organizaciji, da se zagotovi sklenitev posla.
Program je zasnovan tako, da prodajalci razumejo, kako organizacije sprejemajo odločitve o nakupu. To jim omogoča oblikovanje zmagovalne strategije. Program raziskuje tako učinkovite procese kot s tem povezane prodajne cilje, dejavnosti in učinkovito vedenje, ki prodajalcem omogočajo, da postanejo uspešni pri pridobivanju kupcev.
Udeleženci programa razumejo nakupni postopek in njegove faze ter spoznajo ključna vedenje, ki povečujejo možnosti za sklenitev posla. Seznanijo se z dejstvom, da je več ljudi v organizaciji formalno ali neformalno vključenih v odločanje, vsi z različnimi odgovornostmi in interesi, ki pa jih morajo prodajalci obravnavati. Udeleženci se naučijo tudi praktičnega korak – za korakom postopka, ki zagotavlja največjo verjetnost uspeha pri prodajnem sestanku, kjer lahko dokažejo svojo verodostojnost, pridobijo zaupanje in predstavijo svojo vrednost.
Cilji izvedbe
Teme
Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali