- Delavnica v živo
- On-line delavnica
6 - 8
2 dni
Danes briljantna ideja sama po sebi ni dovolj. Njena embalaža določa, ali ji bodo namenjeni pozornost in viri. Da bi pridobili zanimanje ali naredili pomemben vtis, se moramo zavedati tudi vloge čustev. Nekateri ljudje se znajo dotakniti čustev občinstva, a tudi oni se lahko z zavestno uporabo različnih tehnik še izboljšajo.
Program udeležence seznani s tehnikami čustvenega vpliva, kar bo močno izboljšalo prepričljivost njihove predstavitve. Naučili se bodo kako pritegniti in obdržati pozornost občinstva ter pripraviti vplivno predstavitev, ki bo spremenila razmišljanje in vedenje občinstva.
UDELEŽENCI SE BODO UČILI preko svoje lastne predstavitve, ki jo bodo pripravili; po skrbni predpripravi bodo ugotavljali, kako uporabljati poti komunikacije zavestno. Kako razumeti znake občinstva in še vedno biti osredotočen na ključno sporočilo naše prestavitve. Najpomembnejše je, kaj poslušalci nesejo na koncu celotne predstavitve s seboj!
Cilji izvedbe
Teme
Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali