Situacijska prodaja | DEVELOR
Zapri    

    Develor d.o.o.
    Cesta Toneta Tomšiča 11,
    4270 Jesenice, Slovenija

    Pokaži vse kontakte
    Kontaktirajte nas    
    • Odnos in razvojna miselnost
    • Vodenje in upravljanje
    • Prodaja, skrb za stranke in pogajalske veščine
    • Osebna učinkovitost in komunikacijske veščine
    • Teambuilding in učinkovito sodelovanje tima
    • Ocenitev in diagnostika
    • HR svetovanje in coaching
    • Storitve

    Najdi v Storitvah & rešitvah

    • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
    Pojdi na storitve

    Najdi v virih

    • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
    Preišči vire

    Ciljna skupina

    • Prodajno osebje - vsi nivoji

    Število udeležencev

    8 - 12

    Trajanje

    1 dan

    Splošno prodajno usposabljanje včasih naredi več škode kot koristi. Zagotoviti moramo, da smo osredotočeni na prodajne cilje. In če to storimo, lahko ugotovimo, katera vedenja prodajnikov so ključnega pomena za dosego strategije.

    Ta program navadno služi kot izhodišče za kompleksne procese razvoja prodaje. V okviru delavnice predstavljamo 3 vidike, na podlagi katerih je mogoče vsako prodajno situacijo razvrstiti v kompleksen sistem, prodajno mandalo Develor. Nato preučimo splošne prodajne situacije, njihovo učinkovitost in dejavnike, ki vplivajo na uspešnost prodaje.

    Na delavnici udeleženci opredelijo vse prodajne situacije, značilne za njihovo organizacijo, in se seznanijo s pomenom vsake situacije na podlagi modela situacijske prodaje. Seznanijo se s prodajnimi vedenji, ki vodijo do uspeha, potrebnimi veščinami in področji možnega izboljšanja. Poleg tega udeleženci spoznajo različna pričakovanja kupcev, razumejo, kako je mogoče skriti potrebe kupcev in katere tehnike je treba uporabiti, da presežejo pričakovanja kupcev.

    Cilji izvedbe

    • prepoznati različna prodajna srečanja
    • uporabiti in prilagoditi model situacijske prodaje
    • določitev pričakovanja strank
    • oblikovanje ustreznega prodajnega postopka
    • pridobiti poglobljeno razumevanje strank

    Teme

    • Pričakovanja naročnika
    • Model situacijske prodaje
    • Oblikovanje vzorcev vedenja, ki presegajo pričakovanja
    • Oblikovanje prodajnih procesov

    Želite več informacij o Situacijski prodaji?

    Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

      Povezane storitve