- Delavnica
8 - 12
1 dan
Splošno prodajno usposabljanje včasih naredi več škode kot koristi. Zagotoviti moramo, da smo osredotočeni na prodajne cilje. In če to storimo, lahko ugotovimo, katera vedenja prodajnikov so ključnega pomena za dosego strategije.
Ta program navadno služi kot izhodišče za kompleksne procese razvoja prodaje. V okviru delavnice predstavljamo 3 vidike, na podlagi katerih je mogoče vsako prodajno situacijo razvrstiti v kompleksen sistem, prodajno mandalo Develor. Nato preučimo splošne prodajne situacije, njihovo učinkovitost in dejavnike, ki vplivajo na uspešnost prodaje.
Na delavnici udeleženci opredelijo vse prodajne situacije, značilne za njihovo organizacijo, in se seznanijo s pomenom vsake situacije na podlagi modela situacijske prodaje. Seznanijo se s prodajnimi vedenji, ki vodijo do uspeha, potrebnimi veščinami in področji možnega izboljšanja. Poleg tega udeleženci spoznajo različna pričakovanja kupcev, razumejo, kako je mogoče skriti potrebe kupcev in katere tehnike je treba uporabiti, da presežejo pričakovanja kupcev.
Cilji izvedbe
Teme
Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali