- On-line delavnica
- Delavnica v živo
8 - 12
2 dni
STRANKE PRIČAKUJEJO VLJUDEN IN NJIM PRILAGOJEN PRISTOP – pristop, ki ustreza njihovim potrebam in pričakovanjem. Na delavnici bomo z udeleženci raziskali njihovo vlogo pri izgradnji strankinega odnosa do vašega podjetja.
Mi vam bomo pri tem pomagali; razvili bomo vaše veščine komunikacije, obravnavanja ugovorov in preseganja strankinih pričakovanj. S tem boste zgradili dolgoročne, uspešne in donosne odnose s strankami. Ozavestili bodo kakšno vlogo, moč in vpliv imajo oni sami v tem procesu. Spoznali se bodo s strankinimi pričakovanji in kako le te izpolniti, celo preseči. Vse to z namenom izgradnje večjega zadovoljstva strank.
UDELEŽENCI BODO OZAVESTILI VELIKO VREDNOST USTREZNEGA ODNOSA do strank preko koncepta Trenutki resnice. Seznanili se bodo z osnovami asertivnega vedenja in z metodo KUPIM, ki tako vedenje podpira. Naučili se bodo zavestno in učinkovito komunicirati preko telefona ali e-maila, se pravi v primerih, ko stranke ne vidijo. Seznanili in vadili bodo korake za učinkovito obravnavo pritožb, kjer bo poudarek na asertivnem vedenju. Na ta način bo zagotovljeno, da bodo za stranko našli ustrezno rešitev in poskrbeli za obojestransko zadovoljstvo.
Cilji izvedbe
Teme
Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali