- Delavnica v živo
- On-line delavnica
8 - 12
2 dni
Uspešna podjetja vedo, da ljudje kupujejo od ljudi. Da bi bili dolgoročno uspešni v B2B prodaji, moramo vedeti:
Tovrsten pristop do B2B prodaje zahteva sistematično, premišljeno in natančno načrtovanje ter zavestno upravljanje odnosov s ključnimi kupci.
Delavnica pri prodajnem osebju razvija njihove sposobnosti za učinkovitejše pridobivanje novih strank ter za povečanje in nadgradnjo prodaje pri obstoječih strankah. Udeleženci bodo novo znanje takoj lahko prenesli v prakso s pomočjo iger vlog in študij primerov iz njihovega delovnega okolja.
TEKOM DELAVNICE bodo udeleženci spoznali osnove strateškega upravljanja s ključnimi kupci. V nadaljevanju bodo pripravili strategijo za 2 njihova ključna kupca. Na ta način bodo novo znanje takoj uporabili v praksi in pridobili samozavest za bodočo uporabo pri delu. Na delavnici pripravljene strategije za upravljanje s ključnima kupcema pa bodo lahko pričeli uresničevati že naslednji delovni dan.
Cilji izvedbe
Teme
Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali