Strateško upravljanje s ključnimi kupci | DEVELOR
Zapri    

    Develor d.o.o.
    Cesta Toneta Tomšiča 11,
    4270 Jesenice, Slovenija

    Pokaži vse kontakte
    Kontaktirajte nas    
    • Odnos in razvojna miselnost
    • Vodenje in upravljanje
    • Prodaja, skrb za stranke in pogajalske veščine
    • Osebna učinkovitost in komunikacijske veščine
    • Teambuilding in učinkovito sodelovanje tima
    • Ocenitev in diagnostika
    • HR svetovanje in coaching
    • Storitve

    Najdi v Storitvah & rešitvah

    • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
    Pojdi na storitve

    Najdi v virih

    • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
    Preišči vire

    Ciljna skupina

    • Prodajni vodje
    • Prodajno osebje
    • Prodajna in tehnična podpora

    Število udeležencev

    8 - 12

    Trajanje

    2 dni

    • Delavnica v živo
    • On-line delavnica

    Uspešna podjetja vedo, da ljudje kupujejo od ljudi. Da bi bili dolgoročno uspešni v B2B prodaji, moramo vedeti:

    • Kdo sprejema odločitve za nakup pri stranki in kakšni so njegovi motivi?
    • Kdo vpliva na sprejemanje odločitev in kakšni so njegovi nakupni motivi?
    • Kdo so končni uporabniki naših izdelkov / storitev in kako oni dojemajo nas in naše storitve / izdelke?

    Tovrsten pristop do B2B prodaje zahteva sistematično, premišljeno in natančno načrtovanje ter zavestno upravljanje odnosov s ključnimi kupci.

    Delavnica pri prodajnem osebju razvija njihove sposobnosti za učinkovitejše pridobivanje novih strank ter za povečanje in nadgradnjo prodaje pri obstoječih strankah. Udeleženci bodo novo znanje takoj lahko prenesli v prakso s pomočjo iger vlog in študij primerov iz njihovega delovnega okolja.

    Strategic account management

    TEKOM DELAVNICE bodo udeleženci spoznali osnove strateškega upravljanja s ključnimi kupci. V nadaljevanju bodo pripravili strategijo za 2 njihova ključna kupca. Na ta način bodo novo znanje takoj uporabili v praksi in pridobili samozavest za bodočo uporabo pri delu. Na delavnici pripravljene strategije za upravljanje s ključnima kupcema pa bodo lahko pričeli uresničevati že naslednji delovni dan.

    Cilji izvedbe

    • Strateško načrtovati prodajne projekte za ključne stranke
    • Zavestno in dosledno izpeljati prodajni projekt skozi več prodajnih sestankov
    • Doseči strateške prodajne cilje

    Teme

    • Karakteristike B2B prodaje
    • Nakupni cikel – kdaj pristopiti k stranki in kaj je namen tovrstne aktivnosti
    • Odločevalci (očitni in skriti) – kdo so osebe, ki imajo vpliv na odločitev za nakup
    • DDS tipologija strank, s poudarkom na osebah, ki igrajo vlogo pri sprejemanju odločitve za nakup
    • Kakšni so tipični motivi odločevalcev (očitnih in skritih) in kakšen naj bo odgovor podjetja na to
    • Predstavitev ustrezno prilagojenih izdelkov / storitve, ki bodo ustrezali več ključnim osebam – odločevalcem
    • Develor matrica strank – edinstveno orodje za strateško načrtovanje prodajnih aktivnosti z namenom povečanja prometa

    Želite več informacij o Strateškem upravljanje s ključnimi kupci?

    Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

      Povezane storitve