- Delavnica v živo
- On-line delavnica
8 - 12
2 dni
Ali res vemo, zakaj je en prodajalec boljši od drugega? Kaj povečuje učinkovitost prodajalca?
Zelo pogosto je dolgoletna praksa in dolgoročen vedenjski vzorec tisti, ki otežuje delo prodajalca. V mnogih primerih se prodajalec sploh ne zaveda teh slabih navad. Ni dovolj, če je nekdo motiviran, da postane dober prodajalec, poznati mora tudi postopek in metode.
PROCES SVETOVALNE PRODAJE je zavesten prodajni pristop, ki se osredotoča na strankina pričakovanja in potrebe. Proces temelji na treh predpostavkah:
V kolikor so vse tri predpostavke izpolnjene ni razloga, da zaključek prodaje ne bi bil uspešen.
UDELEŽENCI PROGRAMA SPOZNAJO posebnosti posamezne faze prodajnega procesa. Obravnavajo namen in idealne oblike vedenja prodajalca v vsaki fazi, v skladu s strankinimi pričakovanji in potrebami. Spoznajo tudi načine in metode za prilagajanje vedenja in komunikacije stranki. S POMOČJO SITUACIJSKIH VAJ bodo udeleženci že na delavnici preizkusili načine načrtovanja in vodenja uspešnih prodajnih sestankov.
Cilji izvedbe
Teme
Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali