Svetovalna prodaja | DEVELOR
Zapri    

    Develor d.o.o.
    Cesta Toneta Tomšiča 11,
    4270 Jesenice, Slovenija

    Pokaži vse kontakte
    Kontaktirajte nas    
    • Odnos in razvojna miselnost
    • Vodenje in upravljanje
    • Prodaja, skrb za stranke in pogajalske veščine
    • Osebna učinkovitost in komunikacijske veščine
    • Teambuilding in učinkovito sodelovanje tima
    • Ocenitev in diagnostika
    • HR svetovanje in coaching
    • Storitve

    Najdi v Storitvah & rešitvah

    • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
    Pojdi na storitve

    Najdi v virih

    • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
    Preišči vire

    Ciljna skupina

    • Prodajno osebje
    • Tehnična podpora
    • Prodajni vodje

    Število udeležencev

    8 - 12

    Trajanje

    2 dni

    Prodaja in pozitivna izkušnja kupca
    • Delavnica v živo
    • On-line delavnica

    Ali res vemo, zakaj je en prodajalec boljši od drugega? Kaj povečuje učinkovitost prodajalca?

    Zelo pogosto je dolgoletna praksa in dolgoročen vedenjski vzorec tisti, ki otežuje delo prodajalca. V mnogih primerih se prodajalec sploh ne zaveda teh slabih navad. Ni dovolj, če je nekdo motiviran, da postane dober prodajalec, poznati mora tudi postopek in metode.

    PROCES SVETOVALNE PRODAJE je zavesten prodajni pristop, ki se osredotoča na strankina pričakovanja in potrebe. Proces temelji na treh predpostavkah:

    • stranka zaupa prodajalcu
    • produkt ustreza strankinim potrebam
    • stranka ima zadosti sredstev za nakup.

    V kolikor so vse tri predpostavke izpolnjene ni razloga, da zaključek prodaje ne bi bil uspešen.

    Consultative sales process

    UDELEŽENCI PROGRAMA SPOZNAJO posebnosti posamezne faze prodajnega procesa. Obravnavajo namen in idealne oblike vedenja prodajalca v vsaki fazi, v skladu s strankinimi pričakovanji in potrebami. Spoznajo tudi načine in metode za prilagajanje vedenja in komunikacije stranki. S POMOČJO SITUACIJSKIH VAJ bodo udeleženci že na delavnici preizkusili načine načrtovanja in vodenja uspešnih prodajnih sestankov.

    Cilji izvedbe

    • slediti posvetovalnemu prodajnemu postopku
    • prilagojenemu za pripraviti in ustvariti pravo vzdušje za prodajni klic prilagoditi svoje vedenje kupčevemu slogu in vzpostaviti zaupanje vase in izdelke / storitve podjetja
    • zastaviti prava vprašanja, da ugotovijo potrebe potencialne stranke
    • predstaviti izdelke / storitve prepričljivo s predstavitvijo personaliziranih ugodnosti
    • pravilno obvladovati ugovore in skleniti posel

    Teme

    • Proces svetovalne prodaje
    • Faze procesa svetovalne prodaje
    • Idealno vedenje prodajalca v vsaki fazi procesa svetovalne prodaje
    • Zavedna priprava na prodajni sestanek
    • Pregled – komunikacijska tehnika za seznanitev stranke s potekom prodajnega sestanka = motivacija za pozornost
    • Motivi za nakup in kako jih odkriti
    • Predstavitev osebnih koristi, ki jih stranka pridobi z nakupom
    • Obvladovanje ugovorov in pomislekov
    • Sklepanje posla
    • Follow up – poprodajne aktivnosti

    Želite več informacij o programu Svetovalne prodaje?

    Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

      Povezane storitve