Učinkovito delo od doma | DEVELOR
Zapri    

    Develor d.o.o.
    Cesta Toneta Tomšiča 11,
    4270 Jesenice, Slovenija

    Pokaži vse kontakte
    Kontaktirajte nas    
    • Odnos in razvojna miselnost
    • Vodenje in upravljanje
    • Prodaja, skrb za stranke in pogajalske veščine
    • Osebna učinkovitost in komunikacijske veščine
    • Teambuilding in učinkovito sodelovanje tima
    • Ocenitev in diagnostika
    • HR svetovanje in coaching
    • Storitve

    Najdi v Storitvah & rešitvah

    • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
    Pojdi na storitve

    Najdi v virih

    • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
    Preišči vire

    Ciljna skupina

    • Vsi nivoji vodstva in zaposleni

    Število udeležencev

    5 - 12

    Trajanje

    4 x 120 min

    Hibridni model poslovanja
    • On-line delavnica

    Današnji način dela na daljavo se zelo razlikuje od našega dela v pisarni. Številni tradicionalni pristopi upravljanja časa in nalog ne delujejo pri delu od doma. V razmerah dela od doma potrebujemo poseben pristop. Potrebujemo prilagodljiv sistem, ki pripomore k večji učinkovitosti in preprečuje izgorelost.

    Naš program udeležencem ponuja koristne nasvete in namige, kako kar najbolje izkoristiti delo na daljavo in biti učinkovit tudi od doma.

    Program temelji na metodi Getting Things Done (GTD), ki jo je razvil ameriški avtor David Allen in je prilagojena razmeram dela na daljavo. Metoda je zanesljiva podlaga za optimizacijo upravljanja z nalogami in časom pri delu od doma.

    Efficient at home

    Med programom se bodo udeleženci seznanili s 4 ključnimi načeli, ki pomagajo vzpostaviti učinkovit pristop k delu na daljavo. Seznanili se bodo s kompleksnim sistemom in začeli z njegovo izvajanjem. Lahko bodo reorganizirali svoje delovno mesto, se naučili uporabljati orodja in tehnike, s katerimi bodo postali bolj produktivni, obenem pa zmanjšali stres pri delu na daljavo.

    Cilji izvedbe

    • Ozavestili prednosti in izzive dela na daljavo
    • Ugotovili, kako v domači pisarni vzpostaviti zavesten in učinkovit postopek upravljanja z nalogami in časom
    • Se naučili učinkovite komunikacije in sodelovanja pri delu na daljavo
    • Prejeli praktične ideje o ohranjanju ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem, ko delajo iz domače pisarne

    Teme

    • Prednosti in izzivi dela na daljavo
    • 4 Načela učinkovitosti dela na daljavo
    • Priprava, zbiranje, obdelava, organiziranje – aktiven postopek upravljanja nalog
    • Redni pregled kratkih rokov- krmarjenje in ohranjanje motivacije pri delu na daljavo
    • Ohranjanje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem pri delu od doma
    • Kako se spoprijeti s prelaganjem nalog in motnjami v domači pisarni
    • Kako premagati izzive komunikacije in sodelovanja pri delu na daljavo

    Želite več informacij o delavnici Učinkovitega dela od doma?

    Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

      Povezane storitve