- Delavnica v živo
- On-line delavnica
8 - 12
2 dni
Slab sestanek je največji sovražnik poslovne učinkovitosti. Zato je pomembno, da sestanke znamo dobro pripraviti in jih voditi proti zastavljenim ciljem oz. rešitvam.
Zato je zelo pomembno razumeti, kdaj organizirati učinkovite sestanke in kako jih pravilno voditi.
Za zagotovitev učinkovitih sestankov je potrebno odgovoriti na sledeča vprašanja: Sestanek ali delavnica? Kakšna je razlika? Kaj je cilj našega srečanja? Kako dolgo naj traja? Kako pogosto bi jih morali imeti? Koga bi morali povabiti? Kako naj ravnamo z zahtevnimi udeleženci? Kako lahko ugotovimo, v čem je dejansko težava? Kako sodelavce bolj vključimo v iskanje rešitev?
PROGRAM UČINKOVITEGA VODENJA SESTANKOV udeležence seznani z vrstami sestankov in jim omogoča lažje odločanje, kdaj je smiselno sklicati sestanek in kdaj ne. Spoznali bodo načine za učinkovito pripravo na sestanke v skladu s potekom oz. strukturo.
Tekom programa spoznamo načine za aktivno vključevanje udeležencev pri iskanju rešitev, podajanju predlogov, ipd. Še tako dobro voden sestanek pa nima učinka, če se dogovori in sklepi ne realizirajo. Zato poseben poudarek namenjamo tudi aktivnostim po sestanku, t.i. follow-up-u.
Cilji izvedbe
Teme
Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali