- Gamificirana delavnica
8 - 12
8 andragoških ur
So vaši vodje prezaposleni in radi rečejo: “Pa ne že spet en vodstveni trening?”
Zagotavljamo, da bodo z zgodbo in intelektualno igro za razvoj vodstvenih veščin odkrili svoja področja potrebna napredka.
Ernest Henry Shackleton si je zastavil cilj, da bo prečkal Antarktiko. Ekspedicija se je odpravila na pot leta 1914 z ladjo ’Endurance’. Ladja se je ujela v ledeno gmoto in njegovemu 28 članskemu timu je uspelo preživeti skoraj 2-letnem ujetništvu večnega mraza in ledu, a pod motivacijskim vodenjem svojega neumornega in navdihujočega vodje. Celotna posadka je preživela v fizično in psihično nepredstavljivih okoliščinah.
ERNEST H. SHACKLETON JE EDEN NAJVEČJIH VODIJ VSEH ČASOV, glede na občutek in razumevanje vodstvene vloge in kako je oblikoval svojo vlogo ‚podpornega vodje‘, ki je bil sposoben celo v najbolj kriznih situacijah ohraniti svojo človečnost in tovariški pristop ter se pogumno odločiti ob tem! Takoj je našel nov cilj, ko je bil predhodni dosežen ali ga je bilo nemogoče doseči, ker so se okoliščine, na katere skupina ni imela vpliva, spremenile!
SKUPINA GA JE KLICALA ŠEF IN USPELO MU JE POSTATI VZOR timu, ki ga je vodil. Bil je čuječ in je nenehno razmišljal, kako izboljševati učinkovitost tima in kako ohranjati in razvijati motivacijo svojih mož.
PROGRAM BO NAVDIHNIL udeležence in jih spodbudil k odkritim in smiselnim vprašanjem in razpravi o lastnem načinu vodenja, vedenja in vsakodnevnega delovanja v obstoječih, novih ali težavnih situacijah. Glede na ključno usmeritev, zaključimo program z ustrezno vodstveno teorijo in elementi, ki vodji neposredno pomagajo pri razvoju in implementaciji njegovih lastnih vodstvenih veščin in znanj.
Cilji izvedbe
Teme
Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali