Zaupanje in razvoj prodajnega odnosa | DEVELOR
Zapri    

    Develor d.o.o.
    Cesta Toneta Tomšiča 11,
    4270 Jesenice, Slovenija

    Pokaži vse kontakte
    Kontaktirajte nas    
    • Odnos in razvojna miselnost
    • Vodenje in upravljanje
    • Prodaja, skrb za stranke in pogajalske veščine
    • Osebna učinkovitost in komunikacijske veščine
    • Teambuilding in učinkovito sodelovanje tima
    • Ocenitev in diagnostika
    • HR svetovanje in coaching
    • Storitve

    Najdi v Storitvah & rešitvah

    • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
    Pojdi na storitve

    Najdi v virih

    • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
    Preišči vire

    Ciljna skupina

    • Nabavno in prodajno osebje
    • Vodje in podrejeni, ki sodelujejo s strankami

    Število udeležencev

    8 - 12

    Trajanje

    1 dan

    Prodaja in pozitivna izkušnja kupca
    • Delavnica v živo
    • On-line delavnica

    Prodajni uspeh je odvisen od odnosa in vpliva prodajalca na poslovnega partnerja, od njegove prepričljive predstavitve in ponudbe in kako učinkovito je prodajna oseba sposobna pripeljati prodajni proces do zaključka – prodaje.

    Program, ki ga predstavljamo je zgrajen na edinstvenem modelu 3-eh dimenzij prodajne osebnosti. Razvili smo 3 vloge v skladu z idealnim profilom prodajalca in vključuje ključne prednosti tima, ki je zasnovan na tržni vlogi stranke neglede na prodajno situacijo.

    PRODAJNI PROGRAM SE OSREDOTOČA NA ODNOS PRODAJALEC – KUPEC IN SICER PREDVSEM NA 2 PREDPOSTAVKI; metoda, ki deluje na vseh in pri vseh medosebnih odnosih; izkoristi prodajalčevo šibkost v slehernem prodajnem odnosu ali pa razišče slabost prodajalca tekom razvoja odnosa prodajalec – kupec , da bi spreminjal te šibkosti v prednosti.

    Program je zasnovan na potencialnem razvoju in pristopu pozitivne energije in delovanja prodajalca. DEVELOR program, ki ga v izvirniku imenujemo Trust Based Sales program, gradi na značilnih prednostih prodajne osebe, pri čemer možen modularni način podajanja naštetih vsebin ponuja napredni sklop orodij, katerih elementi se lahko uspešno uporabijo v različnih komunikacijskih situacijah.

    Trust-based relationship buildingRezultat programa je nov način delovanja in rutine prodajnega osebja oz. osebja, ki je v stiku s stranko in ki je sposobno zavedno hitro in
    učinkovito ustvariti pozitiven vtis kot osnovo za dolgoročen razvoj zaupanja poslovnega partnerja, kar ključno vpliva na poslovni uspeh in temelji na osebni moči in prednostih prodajne osebe.

    Moduli se v osnovi osredotočajo na elemente ključnih odnosov treh prodajnih vlog po principu Develor, ki v pravilnem in primernem razmerju ustvarijo uvodni kontakt in zgradijo visok nivo zaupanja v poslovnem odnosu s poslovnim partnerjem.

    Na koncu programa bodo udeleženci znali:

    • zavedno narediti pozitiven vtis na sogovornika
    • ustvariti in vzdrževati dolgoročen, trden osebni odnos z različnimi strankami in glede na njene in lastne karakterne značilnosti

    Teme

    • 3 ključne prodajne vloge
    • Značilnosti vloge „Prijatelj- dobavitelj – strokovnjak”
    • Bakkal-ovo obnašanje
    • Legendarna priprava: vedeti, vprašati, predstaviti
    • 6 principov vpliva v teoriji in praksi po Cialdiniju
    • Prodaja kot zmenek
    • Pozitiven prvi vtis
    • 6 tipov simpatičnosti
    • DDS – tipi osebnosti
    • Situacijske vaje

    Želite več informacij o programu Zaupanje in razvoj prodajnega odnosa?

    Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

      Povezane storitve