Premenlivosť, neistota, komplexnosť a nejasnosť – tzv. VUCA svet – sú normálom dneška a budúcnosti. Aby jednotlivci, tímy a organizácie uspeli, potrebujú zlepšiť svoju schopnosť prispôsobovať sa a reagovať.
je schopný čeliť nestálosti a zmene v zadaní, zdrojoch, prostredí, tíme či
vo svete. Dokáže to vďaka tomu, že disponuje jedinečnou zmesou postojov, vedomostí a zručností.
je gamifikovaný tréningový program adaptívneho líderšipu. Prostredníctvom zážitkového učenia otvára bránu do budovania kompetencií adaptívneho lídra.
V rámci dvojdňového zážitkového programu účastníci
V roku 1969 zažilo ľudstvo moment, kedy sa všetci pozerali jedným smerom – Neil Armstrong vykročil na Mesiac a zmenil svet. Tí, ktorí to zažili, si to aj pamätajú.
Ďalšia takáto méta nás čaká na Marse. Náš program adaptívneho líderšipu sa inšpiruje touto ambíciou a prináša zážitok osídľovania Marsu do tréningovej miestnosti.
Vďaka príbehovosti a gamifikácii tréningu zvyšujeme mieru zapojenia a ponorenia do učenia. Tým zlepšujeme zapamätateľnosť tréningu. A tak zlepšujeme efektivitu vynaložených zdrojov – časových a finančných
– do rozvoja.
V roku 1969 zažilo ľudstvo moment, kedy sa všetci pozerali jedným smerom – Neil Armstrong vykročil na Mesiac a zmenil svet. Tí, ktorí to zažili, si to aj pamätajú.
Ďalšia takáto méta nás čaká na Marse. Náš program adaptívneho líderšipu sa inšpiruje touto ambíciou a prináša zážitok osídľovania Marsu do tréningovej miestnosti.
Vďaka príbehovosti a gamifikácii tréningu zvyšujeme mieru zapojenia a ponorenia do učenia. Tým zlepšujeme zapamätateľnosť tréningu. A tak zlepšujeme efektivitu vynaložených zdrojov – časových a finančných
– do rozvoja.
Aha! momenty
Kľúčové cvičenia vedú k momentom uvedomenia,
kedy sa rácio a emócio prepoja, čo zabezpečí lepšiu
retenciu vedomostí.
Využívanie digitálnych nástrojov
Používame rozličné digitálne nástroje pred, počas
a po tréningu. Adaptívny líder je zžitý s technológiou
a takto ho na to pripravujeme tiež.
Formovanie postoja
Otvárame mysle účastníkom tomu, že adaptívnosť má
hodnotu. Napríklad tým, že rozoberáme dopady
chýbajúcej zručnosti či vedomosti. Ak nevyformujeme
otvorený postoj voči téme, všetky ostatné informácie
budú zmietnuté tým, že “to tak nejde…”
Blended learning
Využívame dostupné momenty, aby sme tréning
rozšírili mimo tréningovú miestnosť. Napríklad
prípravnými materiálmi pred tréningom znižujeme
potrebu venovať sa teórii priamo na mieste.
Aha! momenty
Kľúčové cvičenia vedú k momentom uvedomenia,
kedy sa rácio a emócio prepoja, čo zabezpečí lepšiu
retenciu vedomostí.
Využívanie digitálnych nástrojov
Používame rozličné digitálne nástroje pred, počas
a po tréningu. Adaptívny líder je zžitý s technológiou
a takto ho na to pripravujeme tiež.
Formovanie postoja
Otvárame mysle účastníkom tomu, že adaptívnosť má
hodnotu. Napríklad tým, že rozoberáme dopady
chýbajúcej zručnosti či vedomosti. Ak nevyformujeme
otvorený postoj voči téme, všetky ostatné informácie
budú zmietnuté tým, že “to tak nejde…”
Blended learning
Využívame dostupné momenty, aby sme tréning
rozšírili mimo tréningovú miestnosť. Napríklad
prípravnými materiálmi pred tréningom znižujeme
potrebu venovať sa teórii priamo na mieste.
Juraj Boledovič
DXC Technology Company
Monika Kudrocová
DXC Technology Company
Juraj Boledovič
DXC Technology Company
Monika Kudrocová
DXC Technology Company
Juraj Boledovič
DXC Technology Company
Monika Kudrocová
DXC Technology Company
Zažite HR demo Marsu.
Piatok 25.9. 09:30 – 14:30
Využívame dostupné momenty, aby sme tréning
rozšírili mimo tréningovú miestnosť. Napríklad
prípravnými materiálmi pred tréningom znižujeme
potrebu venovať sa teórii priamo na mieste.
Využívame dostupné momenty, aby sme tréning
rozšírili mimo tréningovú miestnosť. Napríklad
prípravnými materiálmi pred tréningom znižujeme
potrebu venovať sa teórii priamo na mieste.
Využívame dostupné momenty, aby sme tréning
rozšírili mimo tréningovú miestnosť. Napríklad
prípravnými materiálmi pred tréningom znižujeme
potrebu venovať sa teórii priamo na mieste.
Využívame dostupné momenty, aby sme tréning
rozšírili mimo tréningovú miestnosť. Napríklad
prípravnými materiálmi pred tréningom znižujeme
potrebu venovať sa teórii priamo na mieste.
Využívame dostupné momenty, aby sme tréning
rozšírili mimo tréningovú miestnosť. Napríklad
prípravnými materiálmi pred tréningom znižujeme
potrebu venovať sa teórii priamo na mieste.
Využívame dostupné momenty, aby sme tréning
rozšírili mimo tréningovú miestnosť. Napríklad
prípravnými materiálmi pred tréningom znižujeme
potrebu venovať sa teórii priamo na mieste.
Využívame dostupné momenty, aby sme tréning
rozšírili mimo tréningovú miestnosť. Napríklad
prípravnými materiálmi pred tréningom znižujeme
potrebu venovať sa teórii priamo na mieste.
Využívame dostupné momenty, aby sme tréning
rozšírili mimo tréningovú miestnosť. Napríklad
prípravnými materiálmi pred tréningom znižujeme
potrebu venovať sa teórii priamo na mieste.
Využívame dostupné momenty, aby sme tréning
rozšírili mimo tréningovú miestnosť. Napríklad
prípravnými materiálmi pred tréningom znižujeme
potrebu venovať sa teórii priamo na mieste.