Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas
Privabite, vključite in ohranite ključne kadre

Prednostne naloge trikotnika privabiti-vključiti-ohraniti ključne zaposlene se lahko s časoma spremenijo, vendar bodo visoko zavzeti zaposleni še naprej razlikovalni dejavnik na trgu. Hitra in intenzivna sprememba trga dela, ki jo je povzročila pandemija, je spremenila razmerje moči. Kadrovski direktorji in vodilni v podjetjih se morajo znova zavestno odzvati, da zagotovijo konkurenčno prednost delovne sile.

Naše storitve s področja izkušnje zaposlenega vključujejo oceno stanja z različnih vidikov. Ustvarimo in/ali ponovno pregledamo karierni / potovalni načrt zaposlenih in ga prilagodimo današnjim pomembnim spremembam. Posebej se osredotočamo na implementacijo - vodstvu omogočimo implementacijo ustvarjenega.

Insight 1

V središču je ponudba vrednosti zaposlenega

Naše storitve s področja izkušnje zaposlenega ustvarjajo močno blagovno znamko delodajalca ter privlačno okolje in kulturo skozi celoten karierni / potovalni načrt zaposlenih. Naš proces se prične z razumevanjem potreb zaposlenih in kandidatov.

Oblikujemo osebe zaposlenega (employee persona), ki jih lahko uporabimo pri oblikovanju ponudbe vrednosti zaposlenega. (EVP – Employee value preposition). EVP je privlačna, diferencirana obljuba za obstoječe in bodoče zaposlene. Ta faza se zaključi s predstavitvijo in odobritvijo podrobnih opisov oseb zaposleni in s tem povezanih ponudb vrednosti za zaposlene.

Insight 2

Okvir za načrtovanje karierne poti zaposlenega

Se zavedate pričakovanj, ciljev in frustracij kandidatov in zaposlenih? Če je odgovor ne, ohranjevanja ključnih kadrov ni mogoče bistveno izboljšati. Najboljši način za njihovo oceno je načrtovanje karierne poti posameznika. Gre za popoln vpogled doživetih izkušenj, ki jih zaposleni doživi preko celotnega kariernega načrta posameznika – od zavedanja o nezadovoljstvu s prejšnjo službo do izstopa iz novega podjetja.

Nenehno izboljševanje faz in stičnih točk na poti zaposlenega je najboljši način za ustvarjanje privlačnega in zavzetega delovnega okolja. Postopek lahko zaključimo s soustvarjanjem blagovne znamke delodajalca, ki je osnovno pozicioniranja podjetja. V primeru mednarodnih organizacij lahko globalno pozicioniranje projekt razširi in služi kot krovna znamka.

Insight 3

Osredotočite se na implementacijo

Naš preizkušeni postopek je v celoti prilagojen stranki, ima notranji in zunanji fokus, s čimer spodbuja ne le dejavnosti zaposlovanja, temveč tudi ohranjevanje in vključevanje zaposlenih. Sodelovanje z nami stranki prihrani stroške dela s človeškimi viri in povečuje učinkovitost trženja kadrov.

Naša naloga je načrtovanje in fasilitacija celotnega postopka, z aktivnim sodelovanjem kadrovske službe, marketinga in komunikacije. Končni dokument projekta je knjiga blagovne znamke delodajalca. Učinkovito podpremo tudi izvedbo idealnega potovalnega / kariernega načrta zaposlenih, da dosežemo trajnostno spremembo.

Naša rešitev za to temo

Članki na to temo

Želite več informacij o Izkušnji zaposlenih?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali