Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Upcoming events
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas
Najboljši način učenja? Igranje!

Igre so pomemben način interakcije in učenja ljudi. Ponujajo številne priložnosti ne samo otrokom, ampak tudi odraslim, da razvijejo svoje spretnosti s prakso, eksperimentiranjem in interakcijo med seboj in okoljem.

V podjetju DEVELOR uporabljamo različne oblike gamificiranja v razvojnih programih - izobraževanje na podlagi iger, spletna simulacija, uporaba tablic v zaprtih prostorih ali na prostem. Gamifikacija je orodje, ki poveča izkušnjo udeležencev in s tem čustveno vključenost vodij in zaposlenih.

Insight 1

Gradite na lastni izkušnji

Danes je poleg učnega učinka naraščajo tudi pričakovanja, da so programi razvoja vznemirljivi, privlačni, inovativni in moderni. Udeleženci se med učenjem želijo tudi zabavati. Čeprav je to pričakovanje pomembno, pa v njem obstaja veliko tveganje, kajti zabava ne bi smela imeti prednosti pred učenjem, temveč ga mora podpirati.

V metodologiji gemificiranega učenja DEVELOR, so igre zasnovane z izključno izobraževalnimi nameni. Značilnosti igre in načela igre so neločljivo povezana s samimi učnimi aktivnostmi z uporabo lastnih izkušenj udeležencev.

Insight 2

Izberite igro, ki ustreza namenu

Ali so vse igre enake? Absolutno ne. Z mislijo na cilj zavestno izbiramo rešitve, ki temeljijo na igrah. Zato ločimo med programi razvoja, ki v celoti temeljijo na igrah, poslovnih simulacijah, družabnih igrah, izkustvenih učnih dejavnostih v zaprtih prostorih in na prostem, virtualnih gamificiranih programih in orodjih za razvoj veščin.

Vsak program ima svoj poseben namen in je zasnovan za različne učne potrebe, ki jih določimo skupaj s svojimi strankami.

Insight 3

Priljubljeni gamificirani programi

Naš program vodenja Amundsen podpira udeležence pri razvijanju njihovih vodstvenih veščin, medtem ko igrajo v zgodbi o arktični odpravi Roalda Amundsena. Simulacija Fly for Life postavi udeležence v nekonvencionalno in zelo zahtevno situacijo – letalo Boeing 737 mora pod hudim časovnim pritiskom varno pristati.

Na gamificirani delavnici Izzivi v VUCA svetu morajo udeleženci reševati krizne razmere z nenehnim načrtovanjem, izvajanjem in pregledovanjem svojih dejavnosti ter prilagajanjem nepričakovanim dogodkom. Misija na Mars – program prilagodljivega vodenja postavlja udeležence v okolje, polno neznanih izzivov, kjer se učijo in doživljajo elemente prilagodljivega delovanja.

Naša rešitev za to temo

Related articles

Looking for help with Game-based Learning?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali