Zapri
 Zapri

Develor Slovenia

Pokaži vse kontakte
Magazine  

Najdi v Storitvah & rešitvah

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Išči vse storitve

Najdi v virih

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Preišči vire
  Kontaktirajte nas

Ciljna skupina

  • Leaders and subordinates whose job requires effective communication with colleagues and clients

Število udeležencev

8 - 12

Trajanje

2 dni

  • Delavnica v živo
  • On-line delavnica

V mnogih primerih je odgovor asertivna komunikacija. Sposobnost zavzemati se zase in za svoje interese, hkrati pa upoštevati tudi interese in cilje drugega. Toda ali to pomeni, da se moramo vedno obnašati odločno? Glede na naše različne vedenjske vzorce, vrednote in karakterne značilnosti, kot tudi čustvena stanja, je doseči tak izplen dosti težje, kot se zdi. Še toliko bolj se to odrazi v težavnejših situacijah – pri kritični komunikaciji, ko so vsi deležniki intenzivno vključeni in pod vplivom svojih čustev, pogledov, prepričanj in interpretacij.

PROGRAM navaja, kako komunicirati in se obnašati asertivno v težavnih in pomembnih, kritičnih komunikacijskih situacijah – na delu in v privatnem življenju. V našem pristopu je asertivna komunikacija IZBIRA.

Assertive communication - Critical conversations

Prvi del programa se osredotoča na osnovne principe asertivne komunikacije in zagotavlja vpogled v tiste miselne vzorce (ego- stanja), ki niso vidni na prvi pogled in vplivajo na naše obnašanje. Pouči o osnovah asertivne komunikacije in kako jo uporabiti v vsakodnevnih življenjskih situacijah.

Drugi del programa obravnava posebno težavne situacije na osnovi različnih, praktičnih in razvojnih tehnik in procesov.

Cilji izvedbe

  • Vzpostaviti partnerski odnos tekom komunikacije
  • Opredeliti svoje želje in pričakovanja na jasen, jedrnat in asertiven način
  • Se naučiti in vaditi različne tehnike asertivne komunikacije, ki jih bodo lahko uporabili pri kritični komunikaciji

Teme

I. Bistvene značilnosti asertivnosti

  • Pojem in ozadje asertivnosti
  • Osnove komunikacije in povezave asertivnega vedenja
  • Razumevanje ego stanj – miselnost izza našega vedenja
  • Zakaj in kdaj biti asertiven?

II. Popis kritičnih komunikacij

  • Dajanje povratne informacije
  • Sprejemanje povratne informacije
  • Asertivno reči ‘ne’
  • Povedati in sprejeti slabo novico
  • Asertivno upravljanje s pritožbami
  • Asertivno reševanje konfliktov

III. Orodje dodatnih tehnik

  • Vaje in principi

Želite več informacij o Kritični / učinkoviti komunikaciji?

Pogovorimo se in zgradimo pravo rešitev za vas. Pustite svoje podatke in kmalu vas bomo kontaktirali

Povezane storitve